Главната цел на проекта е: Осигуряване на оперативен капитал за фирма „Евроклас-консулт“ ЕООД за справяне с последиците от пандемията COVID-19. Чрез изпълнението на проекта се цели постигане на положителен ефект за преодоляване на икономическите последствия от пандемията COVID-19 и ...
read more...
Настоящата програма дава знания и умения за ефективно планиране и провеждане на екскурзии с учебна цел или уроци на терен и последващо обработване на събраната информация от учениците. Целта е да се подкрепят педагогическите специалистите да изберат подходящи за целите на обучението музеи, ...
read more...
Програмата за теоретична и практическа подготовка на учители от детски градини, училища и ЦСОП има за цел да даде знания и практически умения по отношение на осъществяването на обща и допълнителна подкрепа в процеса на приобщаващото образование. Цели на обучението: Очакваме Ви! Благодарим Ви за ...
read more...
Програмата включва базови методики за работа в екип, като е съпътствана от мини-презентации за отделните етапи/елементи в развитието на екипа, интерактивни методи, игри и тиймбилдинг формати. Програмата цели утвърждаване на базовите елементи в екипната работа, разграничаване на отделните роли в ...
read more...
Програмата е насочена към феномените гняв и агресивно поведение в детската и училищна възраст. Необходимостта от запознаване на педагозите с произхода на деструктивното поведение и възпитателните стратегии за неговото управление се налага от все по-екстремното му проявление сред децата от ...
read more...
Създаването на портфолио на учителя и ученика позволява пълноценен преход към презентиране и оценяване на резултатите от педагогическата дейност чрез отчитане на личните постижения. Портфолиото е една от технологиите, насочваща вниманието на учителите и учениците към самооценяване на техните ...
read more...
Държавните образователни стандарти, съобразени с новия учебен план, залагат реализирането на повече занятия за изграждане на умения, отношения и нагласи, необходими на днешните ученици да посрещнат предизвикателствата на XXI век. Изучаваният материал вече не е самоцел, а се превръща в ресурс, с ...
read more...
Програмата е насочена към феномените гняв и агресивно поведение в детската и училищна възраст. Необходимостта от запознаване на педагозите с произхода на деструктивното поведение и възпитателните стратегии за неговото управление се налага от все по-екстремното му проявление сред децата от ...
read more...
Съвременните изследвания в науките за образованието насочват вниманието към търсенето на възможности за документиране и проследяване на постиженията на учителя и учениците на различни равнища на личностно израстване, както и систематичното проследяване на напредъка и реалистично планиране на ...
read more...
Изпълнявайки различни професионални роли съвременните учители се сблъскват с разнообразни предизвикателства на училищната практика. Познаването на съвременните предизвикателства пред оценяването в училищното образование, както и търсенето на пътища за преодоляването на дефицитите, свързани с ...
read more...