Дата и място на провеждане:
Форма на провеждане:
Брой квалификационни кредити:
Програмата е насочена към феномените гняв и агресивно поведение в детската и училищна възраст. Необходимостта от запознаване на педагозите с произхода на деструктивното поведение и възпитателните стратегии за неговото управление се налага от все по-екстремното му проявление сред децата от най-ранна възраст. Принос в програмата е широката практическа част, която дава възможност на обучаемите да се запознаят със стратегиите за първа психологична намеса в ситуации на гняв и агресия, и със стъпките за трансформиране на поведението в социално приемливо. Сред тях са саморегулация, ролеви игри, игри за комуникативни и социални умения. Участниците имат възможност да диагностицират собственото си равнище на гняв и агресивност, научават приемливи варианти за психодиагностика на децата и протоколиране на поведението.
Цели на обучението:
Програмата цели развиване на компетентност у педагозите за разпознаване, оценка и диагностициране на гнева и агресивното поведение не само у децата и учениците, а и рефлексия към собствените си емоции и поведение. Основните цели са насочени към самопознание и идентифициране на основни понятия, запознаване с концепциите на деструктивното поведение.
Практическите цели на програмата са ориентирани към формиране на умения за приложение на разнообразни стратегии и игрови модели за трансформиране на гнева и агресивното поведение в социално приемливи. Цялостното усвояване на моделите и подходите за работа с деца би довело до личностно развитие на децата и специалистите, работещи с тях.
Очакваме Ви!
Благодарим Ви за вниманието!
picture Designed by freepik.com